.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جلسه پرسش و پاسخ اصولگرایان گیلان با حضور متكي
دبیر کمیته اجرایی جبهه متحد اصولگرایان از برگزاری همایش بزرگ جبهه متحد اصولگرایان در 20 روز آینده در تمام استان‌های کشور خبر داد.
به گزارش شمال نيوز به نقل إز فارس ، منوچهر متکی شنبه ‌شب در جلسه پرسش و پاسخ اصولگرایان گیلان به ترکیب نهایی شورای انتخاباتی اصولگرایان این استان اشاره کرد و اظهار داشت: ترکیب نهایی شورای انتخاباتی اصولگرایان گیلان تا پایان هفته جاری اعلام می‌شود.
وی ادامه داد: ستادهای شهرستانی گیلان پس از اعلام ترکیب نهایی شورای انتخاباتی اصولگرایان این استان تشکیل می‌شود.
به گفته متکی، اعضای ستادهای شهرستانی از بین افرادی که در سال‌های گذشته میدان‌دار حرکت‌های ارزشی و صحنه‌های مختلف سیاسی بودند انتخاب می‌شوند.
دبیر کمیته اجرایی جبهه متحد اصولگرایان از برگزاری همایش بزرگ جبهه متحد اصولگرایان در 20 روز آینده در تمام استان‌های کشور خبر داد و تصریح کرد: همایش مذکور پس از نهایی شدن ساختار ستادها در سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی فصل‌الخطاب جبهه متحد اصولگرایان را رهنمودهای مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: اگر در جایی کج رفتیم باید برگردیم و نباید جلو و عقب بیفتیم.
متکی با تاکید براینکه با کسی خویشاوندی نداریم، اذعان داشت: تکلیف ما تجمیع ظرفیت‌های اصولگرایی در زیر یک خیمه است.


* دشمن با استفاده از جریان انحرافی به دنبال ضربه زدن به نظام است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان نیز در این جلسه با اشاره به گذشت چند دهه از استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: در دهه چهارم انقلاب قرار داریم که شرایط آن بسیار ویژه است.
اردشیر روحی تحریم‌ها، مشکلات داخلی، ترورهای فیزیکی و شخصیتی و همچنین هشت سال دوران دفاع مقدس را از جمله مواردی دانست که دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی انجام دادند و افزود: نظام جمهوری اسلامی علیرغم تمام فشارها توانسته است خود را بر سیستم جهانی تحمیل کند.
وی سه دهه گذشته انقلاب اسلامی را دهه‌های اقتدار و افتخار نامید و تصریح کرد: دهه چهارم انقلاب، دهه اشتغال و اقتصاد است.
روحی بر وحدت اصولگرایان گیلان تاکید کرد و ابراز داشت: نیروهای اصولگرای استان با وجود اختلاف سلیقه‌هایی که دارند در اصول باهم مشترک هستند و در تمام انتخابات این امر را ثابت کردند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه اصولگرایان استان نشان دادند که ولایتمدار هستند، خاطرنشان کرد: مجموعه اصولگرایان با بهره‌گیری از آیت‌الله قربانی و شخصیت‌های مختلف گیلان با محوریت ولایت مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... راهبری می‌کنند.
وی خواستار وفاق و همدلی اصولگرایان شد و اذعان داشت: دشمن در حال حاضر با استفاده از جریان اصلاحات، فتنه و انحرافی می‌خواهد به نظام ضربه بزند.

استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.